رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان

بهره برداری از ۲۵ طرح بهزیستی در کاشان

۲۵ طرح اشتغالزایی، مراکز آموزشی و توانبخشی و دو مرکز ازدواج و خانواده با حضور مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در کاشان افتتاح شد.

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان در آیین افتتاح ۲۵ طرح بهزیستی و یادواره جواد قنایی آرانی تنها شهید کارمند بهزیستی استان اصفهان گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و ۴۰ میلیارد ریال از کمک‌های بخش خصوصی هزینه شده است.

ام‌البنین متقی نژاد افزود: یکی از این طرح‌ها انجمن ازدواج و خانواده نوین پرتوست که با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بخش خصوصی به مساحت ۱۵۰ مترمربع گشایش یافت.

او مرکز شبانه روزی توانبخشی، آموزشی، توانپزشکی، اجتماعی و مراقبتی افراد دارای اختلال هوشی رشدی (معلولان ذهنی) هاجر را از دیگر طرح‌های مهم خواند گفت: این مرکز با هزینه ۲۵۰ میلیارد ریال به مساحت هزار مترمربع اجرا شده و ظرفیت خدمات رسانی روزانه به ۱۰۰ نفر و در مرحله اول نگهداری شبانه روز ۳۰ نفر را دارد.

افتتاح ۳۱۹ طرح بهزیستی استان اصفهان

ولی الله نصر اصفهانی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نیز در این آیین گفت: به مناسبت هفته دولت ۳۹۱ طرح در بهزیستی استان اصفهان افتتاح شد که شامل ۳۰ مسکن، ۳۵۳ طرح اشتغال، مرکز مشاوره، گروه همیار، انجمن ازدواج و خانواده، مرکز توانبخشی، آموزشی، توانپزشکی، اجتماعی و مراقبتی شبانه روزی افراد دارای اختلال هوشی رشدی (معلولان ذهنی) و زمین چمن مصنوعی مرکز خیریه توانبخشی بقیه الله الاعظم (عج) و سالن اقامتی این خیریه است.

او اعتبار این طرح‌ها را ۷۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بخش خصوصی و ۵۵۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال در بخش دولتی اعلام کرد.

محمدشریف زارعی فرماندار ویژه کاشا‌ن نیز با قدردانی از مشارکت خیران و بخش خصوصی در اجرای طرح‌های توانبخشی و آموزشی بهزیستی گفت: افتتاح این مرکز شبانه روزی استاندارد و کم نظیر حاصل این مشارکت است.