پوستر هفته روابط‌عمومی رونمایی شد.

بیا تا قدر یکدیگر بدانیم که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم

شعار و عناوین روزهای هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۳ اعلام شد با توجه به نیاز امروز جامعه در خصوص افزایش همدلی و لزوم ارتقای تعاملات بین سازمان‌ها و مخاطبان و همچنین نقش پررنگ روابط‌عمومی‌ها در این خصوص، شعار اصلی این هفته همچون دو دوره گذشته یکی از ابیات شاعران ایرانی انتخاب شد. 🔸سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای […]

شعار و عناوین روزهای هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۳ اعلام شد

با توجه به نیاز امروز جامعه در خصوص افزایش همدلی و لزوم ارتقای تعاملات بین سازمان‌ها و مخاطبان و همچنین نقش پررنگ روابط‌عمومی‌ها در این خصوص، شعار اصلی این هفته همچون دو دوره گذشته یکی از ابیات شاعران ایرانی انتخاب شد.

🔸سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب ادامه داد: با توجه به جمع‌بندی نظرات جمعی از استادان، روسای انجمن‌های روابط‌عمومی، مدیران و فعالان این عرصه، بیتی از اشعار مولانا با عنوان «بیا تا قدر یکدیگر بدانیم/که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم» به عنوان شعار اصلی هفته روابط‌عمومی در سال ۱۴۰۳ تعیین شد.

🔸کاظمی‌دینان با اشاره به این موضوع که دوازدهمین هفته روابط‌عمومی از ۲۵ اردیبهشت لغایت ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، عناوین روزهای این هفته را به شرح زیر اعلام کرد؛

▪️۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳- روابط‌عمومی؛ اهمیت افکارعمومی درون و برون سازمانی
▫️۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳- روابط‌عمومی؛ پاسخگویی، صداقت و شفافیت
▪️۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳- روابط‌عمومی؛ مسئولیت اجتماعی، سرمایه اجتماعی و حقوق شهروندی
▫️۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳- روابط‌عمومی؛ فناوری‌های نوین با تمرکز بر هوش مصنوعی
▪️۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳- روابط‌عمومی؛ کسب‌وکارهای نوین
▫️۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- روابط‌عمومی؛ تشکل‌های تخصصی (انجمن‌های علمی و صنفی)
▪️۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- روابط‌عمومی؛ صنعت و جهش تولید