صفحه اصلی | آرشیو اخبار | اخبار پیشگیری | جلسه ی تبیین ، توجیه و جانمایی سامانه ی “تصمیم” در فرمانداری کاشان برگزار شد

جلسه ی تبیین ، توجیه و جانمایی سامانه ی “تصمیم” در فرمانداری کاشان برگزار شد

با حضور کارشناسان ادارات و دستگاههای مرتبط، جلسه ی تبیین و توجیه سامانه کنترل و کاهش طلاق “تصمیم” با هدف افزایش کیفیت زندگی و سلامت ازدواج در فرمانداری کاشان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان در این جلسه که با حضور اعضا کمیته ی پیشگیری از آسیبهای کارگروه امور بانوان و خانواده ی فرمانداری کاشان اعم از ادارات بهزیستی، ،نیروی انتظامی ، ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی ،آموزش و پرورش و شهرداری برگزار شد ، ام البنبین متقی نژاد، معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان، طی سخنانی به تبیین، توجیه و جانمایی این سامانه پرداخت.

 وی طی سخنانی ،کاهش طلاق، شناسایی و کمک به حل مسائل خانوادگی، پیشگیری از آسیبهای طلاق، کاهش پرونده های ورودی به دادگاهها، اعمال اقدامات پیشگیرانه و روانشناسانه ی علمی قبل از حضور زوجین در مبادی قانونی و قبل از شکستن تابوها، توسعه خدمات روانشناختی و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع را از جمله اهداف راه اندازی سامانه تصمیم عنوان کرد.

متقی نژاد با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه تمام اطلاعات زوج های متقاضی طلاق در سامانه تصمیم بهزیستی به آدرس اینترنتی zaman.behzisti.net ثبت می شود، افزود هدف از راه اندازی این سامانه این است که همسران دچار مشکل و اختلاف، قبل از اینکه وارد سیستم انتظامی و قضایی شوند، از طریق سیستم غربال این سامانه که شامل مددکار اجتماعی، روان شناس و کارشناس خانواده است، مشاوره هایی را دریافت کنند که به سازش منجر شود و از وقوع طلاق زودهنگام جلوگیری شود.

خاطر نشان می شود سامانه تصمیم جهت ساماندهی روند مشاوره طلاق در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت با اخذ نوبت دهی اینترنتی متقاضیان با مراجعه متقاضی به سایت  zaman.behzisti.net انجام خواهد پذیرفت و نوبت گیری اینترنتی متقاضی،  مراجعه متقاضی به مرکز جامع مراقبت از خانواده طبق نوبت دریافتی،  پذیرش و ارزیابی اولیه در مدت حدود ۴۰ دقیقه در مرکز جامع مراقبت از خانواده ، ارجاع پرونده به مراکز مشاوره یا کلینیک های مددکاری و مراجعه متقاضی به آن مرکز، اعلام نظر مراکز مشاوره یا کلینیک‌های مددکاری پس از ۴۵ روز و ارجاع فرم اعلام نظر به مرکز جامع مراقبت از خانواده، از مراحل اقدام در این سامانه به شمار می‌رود.

در باره روابط عمومی بهزیستی شهرستان کاشان

ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺁﻳﻨﻪﺍﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﻌﻜﺎﺱ ﺩﻗﻴﻖ ﺭﺧﺪﺍﺩﻫﺎﻱ ﺩﺭﻭﻥ ﻭ ﺑﺮﻭﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺳﺖ. ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﺩﺍﺧﻠﻲ ﻭ ﻧﻴﺰ ﻧﺸﺮ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻥ ﺑﺮﻭﻥﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﺔ ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷﺪﺓ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺍﺳﺖ. ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺭﻭ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻣﻲﻛﻮﺷــﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺍﺟﺮﺍﻯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎﻱ ﻛﺎﺭﺁﻣﺪ، ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷــﺪﻩ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻧﻲ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﮕﺮﺷﻲ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭﻣﻨﺪ ﺍﻧﺠﺎﻡﺩﻫﺪ. ﺗﺒﻌﺎً ﻓﻌﺎﻟﻴﺘﻬﺎﻱ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ، ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﺘﻨﻮﻉ ﻭ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻳﺮ ﺑﻪ ﺑﺮﮔﺰﻳﺪﻩﺍﻱ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﻲﺷﻮﺩ.

بررسی کنید

نماینده ولی فقیه در کاشان: خدمت در بهزیستی خدامدارانه است

خدمت در بهزیستی خدامدارانه است

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خدمت در بهزیستی بی ریا، مخلصانه و ...

طرح پازل همدلی سازمان بهزیستی کشور، اداره بهزیستی کاشان، متقی نژاد رئیس اداره بهزیستی کاشان

مشارکت جمعی مردم نیک اندیش کاشان با خرید ۲۵۰۰ قطعه از پازل همدلی

مشارکت ۱۲ هزار نفری با خرید ۴۰۰ هزار قطعه از پازل همدلی متقی نژاد ،رییس ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin

coffee canister