صفحه اصلی | آرشیو اخبار | اخبار توانبخشی | آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ در سیستم مدیریت کیفیت شد.

آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ در سیستم مدیریت کیفیت شد.

مجتمع سالمندان و معلولین گلابچی کاشان موفق به تمدید گواهینامه ایزو ۹۰۰۱-۲۰۰۸ در طی ممیزی نهایی سیستم مدیریت کیفیت، از شرکتMIC  انگلستان شد.

بر اساس ممیزی بعمل آمده در این مرکز ، و پس از صدور این گواهی نامه که مبنی بر پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت بر تر می باشد باری دیگر ، این آسایشگاه واجد شرایط دارا بودن گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸، شناخته شد و برای تمدید این گواهینامه به هیات تصمیم گیرنده ثبت و تمدید گواهینامه در انگلستان معرفی شد.

شایان ذکر است که این آسایشگاه از سال ۲۰۰۷ تا کنون می تواند از نشان ها و لوگوهای استاندارد ایزو ، در سربرگ ها، مکاتبات و سایر محل های مجاز مطابق با قواعد ارائه شده استفاده کند.

پیش بینی می شود دستیابی به این گواهینامه موجب بهبود فرایندها و اصلاح اقدامات اجرایی شده و امکان برنامه ریزی بهتر وخدمات مطلوب تر را بیش از پیش در این مجتمع فراهم سازد.

اکرمیان مدیر مسئول مجتمع سالمندان و معلولین گلابچی در مصاحبه با روابط عمومی بهزیستی کاشان ضمن تبریک به همکاران خود گفت: این آسایشگاه از اوایل سال ۲۰۰۷ تا کنون بدون عدم انطباق هر ساله این گواهی نامه را تمدید نموده است اخذ این گواهی نامه نشانه ی نظارت و مدیریت صحیح بر سیستم های مدیریت کیفیت در جهت خدمت رسانی بهتر به توانخواهان می باشد

ایشان تاکید نمود ما بهبود مستمر فرآیند ها  را سرلوحه کارخود قرار داده و پس از برگزاری دوره‌های آموزشی و ممیزی داخلی و با اعتقاد راسخ به وظیفه خود در ارائه خدمات با کیفیت به توانخواهان و سالمندان ، این مهم در مجتمع گلابچی اتفاق افتاد

وی در ادامه  افزود با استقرار و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت وظیفه ما و همکاران در ارائه خدمات ، سنگین شده و با توجه به هدف اصلی و مقدس مدیران این مرکز که تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مددجویان و خانواده های آنان است، تمدید گواهینامه استمرار مسیر خدمت رسانی تلقی شده و تأییدی برای تداوم حرکت در مسیر ارائه خدمات مطلوب باشد  و امیدواریم روز به روز گام های جدیدی در ادامه استقرار این سیستم برداشته و در مسیر تعالی و بهبود مستمر ارائه خدمات حرکت کنیم.

اکرمیان تصریح کرد: دستیابی به بالاترین و بهترین سطح ممکن برای ارائه خدمات به خدمت گیرندگان و ارباب رجوع و ادامه روند مذکور از دستاوردهای دریافت گواهینامهISO 9001-2008   است.

در باره روابط عمومی بهزیستی شهرستان کاشان

ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺁﻳﻨﻪﺍﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﻌﻜﺎﺱ ﺩﻗﻴﻖ ﺭﺧﺪﺍﺩﻫﺎﻱ ﺩﺭﻭﻥ ﻭ ﺑﺮﻭﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺳﺖ. ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﺩﺍﺧﻠﻲ ﻭ ﻧﻴﺰ ﻧﺸﺮ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻥ ﺑﺮﻭﻥﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﺔ ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷﺪﺓ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺍﺳﺖ. ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺭﻭ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻣﻲﻛﻮﺷــﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺍﺟﺮﺍﻯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎﻱ ﻛﺎﺭﺁﻣﺪ، ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷــﺪﻩ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻧﻲ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﮕﺮﺷﻲ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭﻣﻨﺪ ﺍﻧﺠﺎﻡﺩﻫﺪ. ﺗﺒﻌﺎً ﻓﻌﺎﻟﻴﺘﻬﺎﻱ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ، ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﺘﻨﻮﻉ ﻭ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻳﺮ ﺑﻪ ﺑﺮﮔﺰﻳﺪﻩﺍﻱ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﻲﺷﻮﺩ.

بررسی کنید

اقدامات زمینه ساز جدید برای اشتغالزایی مددجویان سی بی آر در کاشان، اشتغال مددجویان بهزیستی

اقدامات زمینه ساز جدید برای اشتغالزایی مددجویان CBR در کاشان

برگزاری جلسه و فراهم ساختن مقدمات به شکلی نو ، برای اشتغال زایی مددجویان روستایی ...

پوستر عملکرد واحد توانبخشی بهزیستی کاشان سال 1398

عملکرد واحد توانبخشی بهزیستی کاشان در سال ۹۸

? تعداد افراد دارای معلولیت در شهرستان کاشان: ۵۰۲۶ نفر . ? تحت پوشش شهری: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin

coffee canister