صفحه اصلی | آرشیو اخبار | اخبار توانبخشی | 20 ميليون نفر از خدمات پيشگيرانه سازمان بهزيستي بهره مند شدند

20 ميليون نفر از خدمات پيشگيرانه سازمان بهزيستي بهره مند شدند

A-Nazmdeh رييس مركز توسعه پيشگيري و درمان اعتياد سازمان بهزيستي كشور گفت : تاكنون بيش از 20 ميليون نفر از خدمات پيشگيرانه سازمان بهزيستي كشور اعم از مشاوره ، پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ، مشاوره هاي قبل از ازدواج ، پيشگيري از معلوليت ها و پيشگيري از اعتياد بهره مند شدند.

 كاظم نظم ده ، در حاشيه اجراي مانور طرح محب در گفت و گو با پورتال خبري كاشان اظهارداشت : هدف گذاري سازمان به سمتي است كه در پايان برنامه پنجم توسعه حداقل هرايراني بتواند از يكي از خدمات پيشگيرانه سازمان بهزيستي كشوربهره مندشود .

وي افزود : حداقل استفاده از يكي ازخدمات سازمان بهزيستي كشور باعث خواهد شد تا آسيب هاي اجتماعي به شكل چشمگيري كاهش داشته باشد .

نظم ده ، از پيشگيري بعنوان يكي از فعاليت هاي محوري و اساسي سازمان بهزيستي در حوزه پيشگيري نام برد و گفت : سازمان بهزيستي كشور در حوزه پيشگيري برنامه هاي مدوني را براي اجرا تدوين نموده است .

وي همچنين ، تغيير رويكرد سازمان از فعاليت هاي مداخله گرانه به سمت پيشگيري محور دانست و اذعان داشت : براي رسيدن به اين هدف گامهاي موثري نيز در اين زمينه برداشته شده است .

رييس مركز توسعه پيشگيري و درمان اعتياد سازمان بهزيستي كشور در ادامه از رشد 170 درصدي اعتبارات حوزه پيشگيري سازمان بهزيستي در سال 91 نسبت به سال ماقبل از آن خبرداد و گفت : اعتبارات سال 90 حوزه پيشگيري سازمان بهزيستي حدود 14 ميليارد تومان بود كه به 34 ميليارد تومان در سال 91 افزايش يافت .

كاظم نظم ده ، همچنين از افزايش اعتبارات اين حوزه در سال جاري خبرداد و ياد آورشد : براساس برنامه هاي تدوين شده حوزه پيشگيري سازمان بهزيستي كشور اعتبارات سال جاري اين حوزه رشد قابل توجهي خواهد داشت كه به زودي اعلام خواهد شد .

رييس مركز توسعه پيشگيري و درمان اعتياد سازمان بهزيستي كشور ياد آورشد : هدف گذاري سازمان به سمتي است كه تا پايان برنامه پنجم توسعه حداقل هر ايراني از يكي از خدمات پيشگيرانه سازمان بهزيستي بهره مند شود

مانور طرح محب در كشور براي اولين بار در شهرستان كاشان بعنوان شهر پايلوت دركشور با حضور بيش از 500 نفر و يكصد و بيست خودروامدادي درمحله لتحر كاشان اجرا شد .

در باره روابط عمومی بهزیستی شهرستان کاشان

ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺁﻳﻨﻪﺍﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﻌﻜﺎﺱ ﺩﻗﻴﻖ ﺭﺧﺪﺍﺩﻫﺎﻱ ﺩﺭﻭﻥ ﻭ ﺑﺮﻭﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺳﺖ. ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﺩﺍﺧﻠﻲ ﻭ ﻧﻴﺰ ﻧﺸﺮ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻥ ﺑﺮﻭﻥﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﺔ ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷﺪﺓ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺍﺳﺖ. ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺭﻭ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻣﻲﻛﻮﺷــﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺍﺟﺮﺍﻯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎﻱ ﻛﺎﺭﺁﻣﺪ، ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷــﺪﻩ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻧﻲ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﮕﺮﺷﻲ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭﻣﻨﺪ ﺍﻧﺠﺎﻡﺩﻫﺪ. ﺗﺒﻌﺎً ﻓﻌﺎﻟﻴﺘﻬﺎﻱ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ، ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﺘﻨﻮﻉ ﻭ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻳﺮ ﺑﻪ ﺑﺮﮔﺰﻳﺪﻩﺍﻱ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﻲﺷﻮﺩ.

بررسی کنید

اقدامات زمینه ساز جدید برای اشتغالزایی مددجویان سی بی آر در کاشان، اشتغال مددجویان بهزیستی

اقدامات زمینه ساز جدید برای اشتغالزایی مددجویان CBR در کاشان

برگزاری جلسه و فراهم ساختن مقدمات به شکلی نو ، برای اشتغال زایی مددجویان روستایی ...

پوستر عملکرد واحد توانبخشی بهزیستی کاشان سال 1398

عملکرد واحد توانبخشی بهزیستی کاشان در سال ۹۸

? تعداد افراد دارای معلولیت در شهرستان کاشان: ۵۰۲۶ نفر . ? تحت پوشش شهری: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin

coffee canister