صفحه اصلی | آرشیو اخبار | رسیدگی به مراجعات مردمی با رویکرد اشتغال

رسیدگی به مراجعات مردمی با رویکرد اشتغال

حجت الاسلام سيدمهدي سيدمحمدي مسوول كميته رسيدگي به مراجعات مردمي در نهاد رياست جمهوري گفت: رسيدگي به تمامي مراجعات مردم با رويكرد و هدف اشتغالزايي پيگيري مي شود.

حجت الاسلام سيدمهدي سيدمحمدي نحوه رسيدگي به مراجعات مردمي را در دور سوم سفرهاي استاني رياست جمهوري با ادوار گذشته متفاوت عنوان كرد و اظهار داشت: در دور سوم، تمام دستگاه ها و نهادهاي استاني ستاد مستقلي را تشكيل دادند كه دسترسي مراجعان هموارتر و امكان پاسخگويي به آنها با سرعت بيشتر و در زمان مطلوبي حاصل شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه در دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری تنها یک ستاد مرکزی تشکیل و همه دستگاه ها در آن ستاد مستقر می شدند، لذا از لحاظ فضا در مضیقه بودند و همه مراجعین با انواع دستگاه هادرگیر می شدند و امکان پاسخگوئی به درخواست ها نبود؛ سازمان بهزیستی نیز یک شیوه مستدل و مناسب  داشته و ضمن هماهنگی های لازم با نهاد ریلست محترم جمهوری اقدامات مطلوب و سازنده ای اجرا کرد.

سید محمدی اضافه كرد: سازمان بهزيستي نيز به تبعيت از تمام دستگاههاي دولتي با آموزش مددكاران در نحوه رسيدگي به مشكلات حوزه خود فعاليت خود را در اين ستاد آغاز كرده است.

وي مصاحبه مددكار با مددجو، بازديد از محل سكونت مددجو، تهيه و تحلیل گزارش توسط مددكار را از اقدامات اوليه براي رسيدگي به مراجعه كنندگان ذكر و بيان كرد: پس از طي كردن اين مراحل سه كارشناس كشوري از سوي اين سازمان، با مديريت يك نفر در سطح استان، نظارت و بررسي هاي نهايي را تا رسیدن به نتيجه مطلوب انجام می دهد.

وی با بيان اينكه 16 سفر استاني ريیس جمهور، با اين رويكرد، روند اجرايي مطلوبي را در رضايتمندي مردم طي كرده، تصريح كرد: نسبت به دور دوم سفرریاست محترم جمهوری نتيجه اثر بخشي را در رسيدگي به نامه هاي مردمي شاهد هستيم. اين كار جمعي بلافاصله پس از اتمام سفرهاي استاني با فعاليت مددكاران آغاز مي شود.

مسوول كميته مراجعات مردمي در نهاد رياست جمهوري، بيش از 80 درصد مشكلات مراجعه كنندگان را معيشتي و مالي ذكر کرد و گفت: درصورت تامين منابع مالي مورد نياز از سوي سازمان، حداكثر تا سقف يك ماه موارد مورد نياز براي مردم را عملياتي مي كنيم.

وي به نتيجه گيري و رسيدگي فوري برخي درخواست های مراجعین اشاره كرد و گفت: مواردي از قبيل بيماريهاي سخت که نیاز به عمل جراحی و درمان فوری داشت، سريعا پيگيري و ترتيب اثر داده شد.

در باره روابط عمومی بهزیستی شهرستان کاشان

ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺁﻳﻨﻪﺍﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﻌﻜﺎﺱ ﺩﻗﻴﻖ ﺭﺧﺪﺍﺩﻫﺎﻱ ﺩﺭﻭﻥ ﻭ ﺑﺮﻭﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺳﺖ. ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﺩﺍﺧﻠﻲ ﻭ ﻧﻴﺰ ﻧﺸﺮ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻥ ﺑﺮﻭﻥﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﺔ ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷﺪﺓ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺍﺳﺖ. ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺭﻭ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻣﻲﻛﻮﺷــﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺍﺟﺮﺍﻯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎﻱ ﻛﺎﺭﺁﻣﺪ، ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷــﺪﻩ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻧﻲ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﮕﺮﺷﻲ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭﻣﻨﺪ ﺍﻧﺠﺎﻡﺩﻫﺪ. ﺗﺒﻌﺎً ﻓﻌﺎﻟﻴﺘﻬﺎﻱ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ، ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﺘﻨﻮﻉ ﻭ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻳﺮ ﺑﻪ ﺑﺮﮔﺰﻳﺪﻩﺍﻱ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﻲﺷﻮﺩ.

بررسی کنید

مراکز مثبت زندگی بهزیستی، مرکز مثبت زندگی بهزیستی، مرکز ثبت زندگی چیست؟

با راه اندازی و شروع به کار ۴ مرکز مثبت زندگی در کاشان دسترسی مددجویان به خدمات آسان تر می شود

متقی نژاد در جلسه ای با حضور مدیران مراکز مثبت زندگی و کارشناسان بهزیستی، از ...

میز خدمت اداره بهزیستی کاشان در مجتمع بهزیستی برزک

استقرار میز خدمت بهزیستی در بخش بَرزُک شهرستان کاشان

به دعوت بخشداری و با هماهنگی شورای شهر برزک ، میزخدمت اداره بهزیستی در محل ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin

coffee canister