طبق توافق شرکت ایرانسل و سازمان بهزیستی کشور با حضور اصحاب رسانه تفاهم نامه مشترک جلب مشارکت های مردمی بین روسای دو مجموعه امضاء شد.
در این جلسه دکتر اسفندیاری با اشاره به برنامه دولت در جلب مشارکت های مردمی، در خصوص این طرح گفت: ایرانسل به عنوان اپراتوری موفق در بحث اطلاع رسانی و حضور در بین خانواده های ایرانی در کنار سایر مجموعه های غیر دولتی برای راه اندازی این سامانه انتخاب شد که امیدواریم بتوانیم از این طریق و با نیت خیرخواهانه مدیریت و دست اندرکاران این شرکت، اهداف مشترک را پی بگیریم.
“قلم بر دزفولی” مدیرعامل این شرکت نیز با قدردانی از حمایت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص همکاری مجموعه خود با این نهاد دولتی گفت: در راستای برنامه های ایرانسل در تحقق اهداف دولت نهم و دهم یعنی شعار دولت الکترونیک، تلاش ما بر این است که بتوانیم گامی با نیت خیر برای کمک به اهداف سازمان بهزیستی کشور برداریم.
مدیرعامل ایرانسل در ادامه با اعلام شماره 8111 به عنوان شماره مرجع این سامانه افزود: این برنامه طبق طراحی های مشترک ظرف امروز و فردا به شکل عملیاتی فعال خواهد شد و شماره های فرعی برای کمک با نیت خاص در برنامه کاری آینده این طرح است.
لازم به ذکر است که حداقل تعیین شده برای کمک از طریق پیامک،2000 ریال و حداکثر آن 100000ريال در نظر گرفته شده است و محدودیتی برای میزان و دفعات پرداخت وجود نداشته و کلیه مبالغ واریزی در اختیار سازمان بهزیستی کشور قرار می گیرد.
اپراتور دوم متعهد شده است که این سامانه هیچ هزینه اضافی در بر نداشته و به زودی قابلیت پیگیری و استعلام کمک های واریزی از سازمان بهزیستی نیز امکان پذیر خواهد شد.
در انتهای این نشست خبری مسئولان شرکت ایرانسل و بهزیستی به تبادل توافقنامه پرداختند.