صفحه اصلی | انتشارات | مهرنو | انتشار دهمین شماره ماهنامه تخصصی اجتماعی مهرنو

انتشار دهمین شماره ماهنامه تخصصی اجتماعی مهرنو

دهمین شماره ماهنامه تخصصي اجتماعي در مرداد ماه 1389 منتشر شد، در اين شماره ماهنامه پرونده اصلي به موضوع رواج عرفان هاي كاذب وارداتي درايران داده شده است.

چشم انداز
ديدگاه / مسائل اجتماعي جام جهاني درگفت وگو با حميدرضا صدر
موج بلند / كشتي هاي ايراني در مسير غزه
ذره بين / بسته خبري ماه
نمايه / خودروهاي فرسوده؛ لگن ها در شهر مي تازند
برداشت آخر / درباره گرماي تابستان امسال كه بي سابقه بود
گردشگري / پايان شمال؛خيلي ها  ديگر شمال كشور را براي سفر انتخاب نمي كنند

مطلب روي جلد

بسته مشكوك آقاي پستچي/ رواج عرفان هاي كاذب وارداتي درايران/سوپرماركت بزرگ عرفان هاي نوظهور/ درباره فرقه ها و مكاتب عرفاني /مد مديتيشن و فرار از واقعيت/  جامعه ايراني در كلاس هاي مديتيشن/سوار بر موج چيزهاي عجيب و غريب/ شيطان پرستها چه مي گويند؟نگران باشيم يا نه؟/ فعاليت هاي زيرزميني شيطان پرستها/مردم نگران نباشند/گفت وگو با معاون اجتماعي ناجا درباره عضوگيري شيطان پرستها/صورت زخمي/ رواج فزاينده عرفان هاي كاذب در دانشگاه ها /زندگي ساندويچي، معنويت ساندويچي/گفت وگو با كارشناس ديني

جامعه
سال سخت فرامي رسد/ پروندهاي براي افغاني ها كه سال هاست در ايران زندگي مي كنند.
رخت سفيد، بخت سياه/ آسيب هاي اجتماعي ازدواج ايراني ها و افغاني ها
شما لهجه داريد؟!/ بررسي لهجه به عنوان يك موضوع اجتماعي
دوربين، با لهجه، حركت/ نگاهي به بهترين نمونه هاي لهجه هاي سينمايي
روزهاي جواني، هواي سالمندي/ درباره پرستاري از سالمندان در منزل

زندگي
بوي سير شيرين پيچيد توي شهر/ گفت وگو با يك بازمانده بمباران شيميايي
در پناه يوزپلنگ/يك روز با يك محيط بان پركار
معلولها! به خيابان بياييد/ گفت وگو با يك تنيس باز معلول

جهان
تبادل/  گزارش تصويري از زندگي در لبنان پس از جنگ هاي 33 روزه
نوار غزه دقيقا چه جور جايي است/ فلسطين به روايت عكس ها
تراژدي اعداد/  اعداد و ارقام مختلف از زندگي در غزه

هنر و رسانه
كسب و كار بزرگ/ وقتي جام جهاني عرصه تجارت هاي سودآور شود
آنها به ما شليك مي كنند/ پروندهاي  براي تبليغات تلويزيوني
ايده هاي نخ نما /گفتار در باب تبليغات تلويزيوني

در باره روابط عمومی بهزیستی شهرستان کاشان

ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺁﻳﻨﻪﺍﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﻌﻜﺎﺱ ﺩﻗﻴﻖ ﺭﺧﺪﺍﺩﻫﺎﻱ ﺩﺭﻭﻥ ﻭ ﺑﺮﻭﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺳﺖ. ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﺩﺍﺧﻠﻲ ﻭ ﻧﻴﺰ ﻧﺸﺮ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻥ ﺑﺮﻭﻥﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﺔ ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷﺪﺓ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺍﺳﺖ. ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺭﻭ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻣﻲﻛﻮﺷــﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺍﺟﺮﺍﻯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎﻱ ﻛﺎﺭﺁﻣﺪ، ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷــﺪﻩ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻧﻲ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﮕﺮﺷﻲ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭﻣﻨﺪ ﺍﻧﺠﺎﻡﺩﻫﺪ. ﺗﺒﻌﺎً ﻓﻌﺎﻟﻴﺘﻬﺎﻱ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ، ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﺘﻨﻮﻉ ﻭ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻳﺮ ﺑﻪ ﺑﺮﮔﺰﻳﺪﻩﺍﻱ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﻲﺷﻮﺩ.

بررسی کنید

مهرنو شماره 156

براي ديدن فايل PDF مهرنو شماره 156، بر روي عكس زير كليك كنيد. براي ذخيره ...

مهرنو شماره 155

هنرمعلولان برای عموم جامعه/ اجلاس سراسری مدیران سازمان بهزیستی کشور/ تحقق عدالت در دولت دهم/ ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin