
در ابتداي اين گردهمايي محمود محمد زاده، مدير كل بهزيستي اصفهان افتتاح بيش از 120 مركز درحوزه هاي مختلف، تنها در سال جاري را از افتخارات سازمان دانست و خاطرنشان كرد: اين مراكز تنها با همكاري و همدلي تمامي پرسنل سازمان مورد بهره برداري قرار گرفته كه درسطح كشور بي نظير مي باشد.
وي اعتبارات مختلف وديعه مسكن و هزينه وسايل گرمايشي و سرمايشي را بسيار مناسب ارزيابي كرد و از رو ساي ادارات خواست كه براي اين گونه پردخت ها سريعتر اقدام نمايند.
محمدزاده ناوگان خودرويي سازمان بهزيستي را بسيار مناسب توصيف نمود وتاكيد كرد:اگر بعضاً در برخي از شهرستانها در اين زمينه با مشكلاتي مواجه هسيتيم صرفاً به خاطر كمبود اعتبارات و قوانين خروج خودرو هاي فرسوده مي باشد كه اميدوارم اين مسئله هم بزودي مرتفع گردد.
مديركل سازمان كسب مجوز براي فعاليت مراكز خصوصي و هيات امنايي را لازم وضروري دانست و تاكيد كرد: اخذ پروانه فعاليت توسط صاحبان مراكز غيردولتي و داشتن بيمه مسئوليت از نكات مهم و حياتي براي مراكز غيردولتي محسوب مي شود و در دراز مدت براي جامعه هدف و صاحبان اين مراكزبسيار اساسي مي باشد.
وي بااشاره به واگذاري 60 درصداز مجتمع هاي روستايي و شهري به بخش خصوصي در استان اصفهان از روساي ادارات بهزيستي خواست تا هرچه سريعتر فضاهاي خالي و مجتمع هاي بلا استفاده را به بخش خصوصي واگذار نمايند.
شايان ذكر است درقسمتي ديگر از اين برنامه روساي ادارات بهزيستي شهرستانها بصورت جداگانه مسائل و مشكلات خودرا عنوان نمودند. كمبود اعتبارات،مشكل نيروي انساني با توجه به حجم بازنشستگي ها، كمبود وسايل كمك آموزشي درحوزه پيشگيري،هماهنگ نبودن زمان برنامه هاي آموزشي و…از جمله مشكلات و معضلاتي بودند كه مورد بررسي حاضرين قرار گرفت
منبع: سایت سازمان بهزیستی کشور